McLaren MP4-22

Предыдущая тема :: Следующая тема  

Будет ли Фернандовозка побеждать?
Да
50%
 50%  [ 3 ]
Нет
33%
 33%  [ 2 ]
Получит имя "Нельсон Мандела" и станет Льюсовозкой
16%
 16%  [ 1 ]
Всего проголосовало : 6

Посмотреть профильBlakk
Народный участник
Народный участник


Отправить e-mailОтправить личное сообщение ICQ Number
]]>Сообщение]]> McLaren MP4-22 (Вт 16.01.2007 10:45)   Ответить с цитатой




MP4-22 Technical Specs
Chassis: McLaren moulded carbon fibre/aluminium honeycomb composite incorporating front and side impact structures. Contains integral safety fuel cell
Front Suspension: Inboard torsion bar/damper system operated by pushrod and bell crank with a double wishbone arrangement
Rear Suspension: Inboard torsion bar/damper system operated by pushrod and bell crank with a double wishbone arrangement
Suspension Dampers: Koni
Electronics: McLaren Electronic Systems control units incorporating electronics for chassis, engine and data acquisition
McLaren Electronic Systems also supplies the electronic dash board, alternator voltage control, sensors, data analysis and telemetry systems
Bodywork Construction: One-piece sidepod and engine cover. Separate floor section, structural nose with integral front wing
Tyres: Bridgestone Potenza
Steering: McLaren power-assisted
Radios: Kenwood
Instruments: McLaren Electronic Systems
Race Wheels: Enkei
Adhesives: Henkel Technologies
Batteries: GS Yuasa Corporation

Transmission
Gearbox Speeds: Seven forward and one reverse
Semi-auto: Yes
Driveshafts: McLaren
Clutch: Hand-operated

FO 108T Technical Specs
Type: Mercedes-Benz FO 108T
No. of cylinders: 8
Fuel: Mobil 1 Unleaded
Lubricants: Mobil 1 products
Engine weight: 95kg
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах